Gépek nélkül életképtelenek a korszerű raktárak. A Jungheinrich nemcsak arra törekszik, hogy a legkorszerűbb gépekkel lássa el vevőit, de targoncaszerviz szolgáltatásával arra is, hogy ezek a gépek mindig megbízhatóan, hibamentesen működjenek.
“Ami elromolhat, az el is romlik” – mondja Murphy sokat idézett törvénye. Ez igaz a targoncákra is, hiszen a folyamatosan dolgozó, óriási tömegű árut megmozgató targoncáknál is előfordulhatnak kisebb-nagyobb meghibásodások.
A targoncaszerviz célja a folyamatos üzemeltetés
“The show must go on” – szól az ismert amerika mondás. Mi úgy mondjuk: Az élet nem áll meg. A Jungheinrich szervizes csapatának legfontosabb célja, hogy egy targonca hibája, esetleges leállása miatt a fennakadás a lehető legkisebb legyen.
A szervizes munka egyszerre a gépekről és az emberekről is szól. A Jungheinrich minden ügyfele, minden gép egy szervizes kollégához tartozik. Ő pontosan ismeri a targoncák “előéletét”, folyamatos munkakapcsolatban áll az ottani szakemberekkel. A hibabejelentést követően, még a javítás előtti éjszaka folyamán a raktárosok feltöltik a szerviztechnikusok járműveit a megfelelő eredeti, gyári alkatrészekkel, így másnap a helyszínre érve, a diagnózis felvétele után azonnal elkezdődhet a “gyógyítás” is.
A legfontosabb a gyorsaság
Kevés rosszabb dolog van annál, mint amikor a raktárvezetőnek a hibbejelentéshez egy bonyolult call centeren kell átverekednie magát, majd hosszú percekig várni a hibafelvevő jelentkezésére. A Jungheinrich a problémát felismerve fejlesztette ki Call4Service alkalmazását.
A Call4Service segítségével pillanatok alatt, várakozás nélkül megadható a az érintett gép szériaszáma (akár QR kód beolvasásával is), a hiba leírása / a hibás alkatrész fényképe, a javításra alkalmas időpont. A bejelentő alapadatait csak egyszer, a regisztráció során kell megadni. Az alkalmazás segítségével leegyszerűsödik a hibabejelentés és a hibafelvétel folyamata, hamarabb kerülhet sor a javításra. A Call4Service applikációt az Apple storeból itt, a Google Play áruházból itt töltheti le mobiltelefonjára.
Hibaelhárítás helyett ellenőrzés
A Junheinrich büszke targoncái minőségére. A kiforrott konstrukcióknak, és a minőségi alkatrészeknek köszönhetően nagyon megbízhatók ezek a gépek, de a targoncák bonyolult, mechanikai, elektronikai, hidraulikai alkatrészei néha mégis elállítódhatnak, meghibásodhatnak.
Ahogy az embereknél az időszakos orvosi szűrés, úgy a targoncáknál a rendszeres karbantartás nagymértékben csökkentheti a nagyobb meghibásodások esélyét. A Jungheinrich Karbantartási szerződés szolgáltatása
- az adott géppark, és a cég működésének ismeretében alakítja ki a karbantartási időszakokat
- idejében felismeri a kopásokat
- célzott javításokkal megelőzi a nagyobb leállásokat
- az eredeti alkatrészek és a Jungheinrich szervizelésére kiképzett szakemberek garantálják a targoncák hosszútávú üzemkészségét.
Targoncaszerviz biztonsági átvilágítással
Kár is lenne tagadni: a raktár veszélyes üzem. A folyamatosan mozgásban lévő targoncák, a nagy magasságra felrakott, onnan leemelt áruk számos veszélyforrást jelentenek. A Jungheinrich targoncái ugyan a legfejlettebb veszélyfelismerő és -elhárító rendszerekkel vannak felszerelve, de ez nem elég. A terepen csak olyan targoncák dolgozhatnak, melyek rendszeresen átesnek egy szigorú biztonsági ellenőrzésen.
A Jungheinrich biztonságtechnikai szervize leveszi az Ön válláról a terhet és felkészíti targoncáit a biztonságos működésre. Ezek után nem kell attól tartania, hogy bármilyen váratlan ellenőrzés miatt targoncáknak kelljen kiállniuk a munkából.
Összegzés
Egy személyautó esetében is fontos a rendszeres ellenőrzés és a szakszerű szervizelés. Érthető, hogy egy 24/7 üzemben dolgozó targoncánál különösen fontos a karbantartás és hiba esetén a gyors, professzionális javítás. A Jungheinrich nem hagyja magára a vevőit. Különös gondot fordít arra hogy akár karbantartási szerződés keretében, vagy akár Call4Service rendszer segítségével mielőbb elhárítsa a jelentkező hibákat és biztosítsa gépei zökkenőmentes működését.